Coklat

Coklat

Regular price RM20.00 MYR RM0.00 MYR Unit price per
Author: Lily Haslina

Are you a chocoholic? Pernah tak korang ditanya soalan begini? Hah, kira tak dosalah kan kalau aku sesekali gila coklat lagi! Sebab coklatlah ... err aku dengan budak tu macam ala-ala jadi kawan baik. Kira coklat ni buat kami gitu-gitu! Comelkan? Sweetkan? Err... nak muntah? Suka hati akulah!

Coklat tu manis, macam aku! Gempal-gempal pun manis! Tak setuju? Kan aku dah kata, suka hati akulah nak tafsir diri aku macam mana! Yang penting, aku makan coklat tu baca Basmallah. Err basmallah tu makna baca bismillah lah! Dan paling paling penting, coklat aku halal! Tak ada barangan terlarang. Rugi wooo kalau tak suka coklat. Hilang satu nikmat sorga dunia!


Format: Medium PB
Year published: 2016
Pages: 372
Sub-genre: Novel
Imprint: DYKN
Product weight: 130g

Share this Product